reklama

Poťažkaní srdcom

Naučiť sa žiť sama so sebou zdá sa byť ľahká vec. Však prekonať svoje vnútorné poryvy a tváriť sa, že som bez viny sťa vyleštená klec ťažké je v skutku. Ja dúfam tajne, že vytlačím aspoň malú hrudku, hrudku svojho sebaistia, ktorá nepošliapaná vyjde z kúdolia prachu. Konečne bez strachu odhaliť svoju tvár, vyjsť z tieňa. Zahodiť nezhody, svár a povedať si: „SOM ŽENA!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naučiť sa žiť sama so sebou zdá sa byť veru obyčajno jednoduché. My ľudia sme však tvory zvláštne, niekedy plný života, inokedy stvory bezduché. Obklopení marasom a kriedou. Niekto si namaľuje tú istú masku každé ráno, niekto občas zopár zmien spraví. Podaktorí s východom slnka povedia sladké áno, iní sa ani matke nepozdraví. Ja dožiť sa chcem dňa, keď nebudem musieť masku nosiť. Keď nebudem musieť o úprimnosť prosiť. Keď samozrejmé sa pozdravenie stane a bežné bude povedať: „Dobré ráno pane!“

Naučiť sa žiť bez bytia v tieni iných. Priatelia aby pri mne stáli a ja pri nich. Bez prosenia, bez žalmov a oslavných chorálov. Byť spätý s prírodou, aby láska nebola len náhodnou oslavou. Nenútiť iných, aby stáli po našom boku. To si prajem. Skutočné priateľstvo a lásku nielen raz v roku. Poučená o tom, kam smiem a kam nie. Ešte chýba maličkosť, jedno malé vyznanie. Naučiť sa žiť sama so sebou zdá sa byť vec ľahká. Treba však rozhorieť plameň srdca v sebe a srdce si nás už s láskou poťažká. 

Beáta Magátová

Beáta Magátová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...chodím si životom a načúvam... Zoznam autorových rubrík:  Psypolitikapohľad z dolahlavou prebleskla mi myšlienkaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu