reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Beáta Magátová

Beáta Magátová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...chodím si životom a načúvam... Zoznam autorových rubrík:  Psypolitikapohľad z dolahlavou prebleskla mi myšlienkaNezaradené

reklama

hlavou prebleskla mi myšlienka

Fotografia ako brána do tajných zákutí duše

Beáta Magátová

Fotografia ako brána do tajných zákutí duše

Zažiť počas troch hodín útok ovadov, mraveniskový mordor, deprimujúcu prechádzku lesom a ešte aj poriadne zablatenú búrku. To je také moje. Ešteže ten výsledok stojí zato.

  • 2. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 070x
  • 2
Tak si teda pohovorme

Beáta Magátová

Tak si teda pohovorme

...môj prvý pohovor ...tie ruky sa mi azda nikdy neprestanú potiť ...aspoň si ich poutieram vreckovkou (počujem prichádzať klopkanie opätkov)

  • 19. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 399x
  • 0
Slnko, senko a pár zamyslení

Beáta Magátová

Slnko, senko a pár zamyslení

Ach to teplo. Nedá sa človeku dýchať, tak reku, že aspoň niečo napíšem. Najradšej by som skočila do bazéna plného vody, to by som však riskovala utopenie. Neviem plávať. Taká škoda, no môžem ja zato, že som také drevo na šport? Aspoň som si zapla tie MS vo futbale, aby som mala trošku spojenie so športovým svetom a tiež s tým mužským. Apropo mužský svet nikdy nepochopím, no to je na inú diskusiu. Namiesto bazéna plného vody mám k dispozícii len roľu plnú trávy, ktorú treba pokosiť, roztriasť a potom nechať sušiť a obracať a sušiť a obracať, až kým nevznikne krásne senko, na ktorom si v zime pochutná náš kŕdeľ králikov.

  • 13. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 589x
  • 0
Poťažkaní srdcom

Beáta Magátová

Poťažkaní srdcom

Naučiť sa žiť sama so sebou zdá sa byť ľahká vec. Však prekonať svoje vnútorné poryvy a tváriť sa, že som bez viny sťa vyleštená klec ťažké je v skutku. Ja dúfam tajne, že vytlačím aspoň malú hrudku, hrudku svojho sebaistia, ktorá nepošliapaná vyjde z kúdolia prachu. Konečne bez strachu odhaliť svoju tvár, vyjsť z tieňa. Zahodiť nezhody, svár a povedať si: „SOM ŽENA!“

  • 12. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 354x
  • 0
Poštátnicové "bez energie"

Beáta Magátová

Poštátnicové "bez energie"

Keď som sa pripravovala na štátnice z psychológie, mala som pred sebou len jediný cieľ: Skončiť školu v normálnom termíne! Vedela som, že skôr, či neskôr ju dokončím, no čím bližšie štátnice boli, tým viac na mňa doľahúval strach, že to nezvládnem a budem sa musieť všetkým tým, ktorí mi verili pozrieť do očí. A nebol by to veru príjemný pohľad. Až ma mrazí pri pomyslení, žeby som musela hľadať dôvody svojho zlyhania.

  • 8. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 866x
  • 0
reklama
Časová tieseň mi zmenšuje topánky

Beáta Magátová

Časová tieseň mi zmenšuje topánky

Topánky ma už poriadne tlačia, tískajú, omínajú. Každým dňom viac a viac. Každou premárnenou hodinou sú tesnejšie. Každou nevyužitou sekundou spôsobujú bolesť. Nie je to tým, žeby mi opúchali nohy, lebo vonku je zrazu teplejšie a moje kŕčové žily sa vzbúrili. Len sa ma rozhodla naháňať časová tieseň a moja kondícia je žiaľ po zime v slabšom stave.

  • 6. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 580x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu