reklama

Tak si teda pohovorme

...môj prvý pohovor ...tie ruky sa mi azda nikdy neprestanú potiť ...aspoň si ich poutieram vreckovkou (počujem prichádzať klopkanie opätkov)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...hrabem sa v tej taške ako chudera

(usmejem sa na pani v opätkoch)

...konečne zašla za roh

...potrebujem ďalšiu vreckovku

(opätky sa vracajú)

...rýchlo prehoď nohu cez nohu a tvár sa bezstarostne

...už nie sú len spotené, ale aj studené

...takže prvý dojem je v kýbli

(počujem odsunutie stoličiek)

...a som na rade

...pomoooooooooooc, mám studené ruky

...kráčaj ladne ako dáma

...dokelu musia tu byť schody?

...len si nevšimni, že mám studeno-spotené ruky

...tvári sa, že si to nevšimol, aj keď si to určite všimol

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(dáte si kávu, minerálku?)

...tak už sa vykokci a povedz, čo chceš!

...minerálku, to si si nevedela vybrať niečo lepšie?

...zdvihni tú tašku z tej zeme, daj ju rýchlo na stoličku, lebo Malachovská to tak robí

(čo viete o našej firme?)

...prestaň klopkať tou nohou, bude si myslieť, že si nervózna

...veď som nervózna

...niečo si zapisuje

...určite si ma všíma od hlavy po päty

...ale je to fešák, to sa musí nechať

...väčšiu kravinu som nemohla povedať

...nerozmýšľaj tak dlho, bude si myslieť, že si tupá

...jasné, zavoláme v pondelok, to určite

...nerob ten mlynček prstami, vyzeráš jak babička na priedomí

...vystri sa a vytas hruď, keď už nič iné, možno zaslintá

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...hmm, asi nepomohlo

...tvár sa aspoň, že rozumieš

(chcete sa niečo spýtať vy?)

...nezapamätám si to, čo povedal doteraz, načo sú mi ďalšie informácie

...tak sa snaží a ja sa cítim ako vygumovaná

...zase to podanie ruky

...a vreckovky sú ďaleko

...ten si musí myslieť

(zatvorili sa dvere)

...to bola katastrofa

...no a teraz mi napadajú tie najlepšie vety

...TERAZ!!!

Beáta Magátová

Beáta Magátová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...chodím si životom a načúvam... Zoznam autorových rubrík:  Psypolitikapohľad z dolahlavou prebleskla mi myšlienkaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu